Contoh Biografi Seseorang Dalam Bahasa Sunda

Buat kalian yang mendapat tugas untuk membuat Biografi Tentang Bahasa Sunda, kami punya contohnya nih, langsung aja Contoh biografi seseorang dalam bahasa sunda :

Barkat Setyadi Prakasa


Manehna lahir di Bogor, 8 April 1997. Manehna  netep di Perumahan Griya Cipeucang Indah. Manehna nyaeta anak ka hiji ti dua sodara. Manehna ayeuna sakola di SMKN 1 Gunung Putri. Sateuacana, manehna sakola di SDN Cipeucang 2 jeung SMPN 1 Jonggol. Manehna teh ka asup budak nu pinter. Manehna osok meunang rangking 5 besar di SMP. Ayeuna manehna asup di kelas Elektro tilu. Manehna asup ka SMK sabab lamun manehna geus lulus ti SMK manehna hoyong langsung damel, soalna manehna arek ngabantu
kolot. Salain pinter, manehna oge jago maen bola jeung maen voli. Manehna teh asup di Sekolah Sepak Bola Gema Citra Matador di Citra Indah. Manehna pernah juara liga kompas di Jakarta.Salain eta, Manehna oge asup ka Timnas Futsal SMPN 1 Jonggol. Dina Timnas Futsal eta, manehna meunang juara sa-kecamatan Jonggol.

6 comments:

  1. Blog SEO Tutorial, ok gan link akan segera saya pasangkan.. silahkan di cek kembali jika ada kesalahan penulisan karena saya tidak bisa menemukan laman tukar link pada blog agan untuk mengambil kodenya, jika ada perubahan beritahu saya gan, terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolom tukar link saya sudah saya buat , silahkan cek di bawah

      Delete
  2. wkwkwk... lucu-lucu

    wlpun bkan org sunda tpi ttep bisa tau.. wkwk.

    ReplyDelete
  3. eta teh carita diri anjeun sorangan ? hayu atuhlah kembangkeun basa sunda anu leres tur merenah.. hehe

    Komen sukses @ujangyoyo.blogspot.com

    ReplyDelete

Silahkan berkomentar !